tisdag 7 september 2010

SILENCE.

Natten sänker sig över Göteborg och här sitter jag och är vaken. Som så ofta annars. Jag förälskade mig litegrann i Portishead för en stund sedan. Kan inte sluta lyssna.

Dagens konstateranden:
1. Att glömma mobilen hemma är oerhört opraktiskt.
2. Det är fint att ha en olivträdskvist väntandes på ett nytt hem på Linné.
3. Jag kan mer än vad jag tror.
4. Så länge man gör det man vill, oavsett om det handlar om att arbeta som förskollärare eller sälja sexuella tjänster, så är det okej. När man har valt det själv.
5. Didär skorna är inte så otippade trots allt. Bara lite mer vuxna.
6. Jag måste verkligen köpa en lampa.

Med tanke på att jag ska upp om ca. fem timmar så borde jag ha sovit för längesedan. Portishead verkar dock ha en förmåga att förtrolla natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar