tisdag 26 april 2011

MIN PÅSK I VÄRMLAND.

Jag och Sophie Alice Baxter tog de la Pearl hem till Värmland i torsdags. Mormor och morfar hämtade mig på vischan (efter att ha kört liiiite vilse). Jag kramade dem så hårt. Resten av Skärtorsdagskvällen spenderade jag med mamma och pappa och deras gäster. På långfredagens morgon frågade pappa om jag ville gratta gräsmatten - "Ja tack hemskt gärna"?! Ahja, jag gjorde det hur som helst och struntade i att besöka det schletna gymmet. Sen styrde pappa och jag Opeln mot Kumla och mot de la Concorde - Lycklig tjej, hej! Kvällen spenderade jag med mamma, pappa, mormor, morfar och Stefan på vår altan. Avrundade kvällen med ett besök på Harrys med morbror + pappa, vilket för övrigt var ett av de bästa besöken där på länge. Sedan blev det lördag och påskafton och då cyklade jag mest och hängde i en solstol. Kvällen spenderade jag med några av mina allra vackraste flickor. Drack whiskey med Krikk till 02.39 och har nog sällan varit så nöjd över att inte ta mig till krogen. Söndag och dags för hemfärd, men först hälsade jag på Elin och dit kom även Anna. Helgen i Värmland avslutades med kaffe i Sofies föräldrars sommarstuga. Fint!

Jag körde Audi A1 mitt bland alla vindkraftverk på Skaraslätta i kvällssol. Den känslan, alltså.

Sweet Jeasus, det här gjorde du bra! #påskledighet

Bild: Min kära mormor och jag. Världens bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar