tisdag 2 februari 2010

RANDOM MOBILE PHOTO.

När man bjuder in till fest så faller det sig ju naturligt att man städar en del innan, vilket även jag gjorde. Då hittade jag min sladd för att koppla in mobilen till datorn. Fantastiskt!

Krikken 25 år. Utan tvekan en av 2009's bästa bilder!

BobHund på PIP. Bra!

Te & Banan vid sjön. Underbar höstdag.

Larsa!

En tavla jag gjorde.

Loppis! Jävlar vad skit det finns. Jag blev allergisk mot saker.

Underbara Haga. Jag bor här nu.

VinterViken.

Tokigt Nyårskort.

Min vän gatlyktan ville också vara med.

Skridskor.

Kylskåpspoesi från min vän Malin.

Min vän lyftkranen en lördag kl. 02.33.

Min andra sålda tavla. Tack Josefin!

Koriander i lördags. Fy fan vad bra!

Här bor jag. Rättså jävla fint i söndags. Fantastisk kyla, dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar