söndag 21 februari 2010

SOM EN MOTORVÄG AV LJUS.

Söndag och jag är inte bakis. Trots att jag kapitulerade totalt gentemot mitt vinbehov igår. Detta var väl kanske inte så jävla genomtänkt, men jag tyckte att det var okej eftersom det ändå var dags för 25-års fest. Dessutom har jag ett dysfunktionellt knä och då kändes vin motiverat.

Denna söndag erbjuder fantastiskt väder och jag har varit på prommo med AnnaPaparazzi. Jag är numer även med TeleVision, eftersom Anna ville adoptera bort en liten till mig. Detta är mycket passande under rådande Olympiska Spel. Ikväll är det ju dessutom storslalom - great! Jag ska nog bege mig till den där ICAbutiken och införskaffa lite onyttigheter till fördel för kvällen. Varför ens försöka vara seriös sista veckan innan Tjejvasan, när jag har misslyckats totalt med just detta tidigare veckor?

Jag mår bra i Karlstad, men jag längtar bort. Precis som alltid annars. Jag vet vad jag gör, men samtidigt så har jag inte en jävla aning. Praktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar