onsdag 23 december 2009

DAN' FÖRE DOPPAREDAN'.

Dagen startade med att jag slog upp mina melerade kl. 05.17. Jaha!? Kl. 07.50 var jag en jävligt redo tjej för ett besök på Coop Forum. Kl. 08.07 entrade damerna Madsen och B.P stormarknaden. Ja, jävlar. Att handla med morfar var en fantastisk upplevelse! Längesedan jag skrattade så mycket på just Coop Forum. Faktiskt.
Jag valde sedan att fly den ofrivilliga julstressen för en stund. En promenad i en underbar vintervärld blev min tillflykt. Och idag fick jag med mig kameran. Bra!



Magiskt.

När jag kom in kände jag ett sådant otroligt lugn inom mig. Och stressen hade, hör och häpna, övergått i en bra stämning. Kortvarig, men väldigt värd att notera. Köttbullar, skinka, gröt och städning är klappat och klart. Jag håller just nu på med de sista julklapparna. Sista minuten? Jag? Va? Jaja. Det är ju lite som vanligt.

Snart - Påklädnad av inställd växt. Sen - Hjälpa Krikken med Mormorklapp och prommo i gnistrande vinterkväll med paus för glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar