tisdag 29 december 2009

THE REST IS STILL UNWRITTEN.

Jag vet vad jag gör i ungefär två månader till. Sedan är livet väldigt oklart. Ett oskrivet blad. Kanske ett helt nytt kapitel, till och med? Detta är något som har stressat (stressar) mig och emellanåt har det gett mig sådan huvudbry att jag inte riktigt vetat vart jag är någonstans. Karlstad. Värmland. Sverige. Förvisso. Men jaha. Vart är jag på väg då? Och det. Ja, det är oklart. Men jag har på senare tid försökt (och lyckats) vända det hela till något positivt, även om det vissa stunder såklart är jobbigt. För let's face it. Det är ganska spännande att inte veta. Att ha oändligt med möjligheter och att det egentligen bara är att välja väg. Dock är vägskäl i livet läskiga. Lite sådär som i Bullerbyn när Lisa och Anna springer förbi vägskälet, för annars kanske de glömt något mer. Men de är ganska fina ändå. Ja, de där vägskälen. Alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar