onsdag 23 december 2009

SOMETHING NEW.

Jag har en stund känt att det varit dags för en förändring och nu är den verklighet.
Min gamla blogg existerar inte längre, vilket känns väldigt skönt.
På tre år händer det mycket och jag kände att jag inte riktigt orkade med att ha utvalda minnen av de åren så tätt inpå. Jag behöver inte bli påmind om panikångest, desperata försök till att läka trasiga själens hjärta eller den sista tidens faktiska ätstörningar. Allt om man läser mellan raderna. Förstås.
Något som jag dock behöver är att skriva. Men jag behöver börja på något nytt. Ett oskrivet blad. Eller i detta fall - En tom blogg.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år, går in på din blogg då och då och läser. Tycker det är bra att du fortsätter blogga fast på en ny sida. Många kramar

    SvaraRadera
  2. Detsamma önskar jag dig, Kristin.

    SvaraRadera