fredag 2 juli 2010

Efter utbildningen idag träffade jag Francesca på stan och agerade smakråd på Mango. Damen kom därifrån med en mycket snygg klänning! Sofie anslöt senare och vi köpte kulglass och placerade oss på Avenyyyyyyyyyyyn i solen. Göteborg är så vackert! Jag gick till Sats och tränade ett bra pass och när jag kom tillbaka tillbaka till omklädningsrummet så hade jag två missade samtal på den där mobila telefonen som jag har. Två missade samtal från Krikk. Försökte ringa upp, men "det nummer du söker kan inte nås för tillfället". Så himla typiskt. En stund senare ringer hon igen. Åh, det var så fint att höra hennes röst igen. På lördag får jag äntligen krama henne!

Jag har en minst sagt stressig helg framför mig. Imorgon åker jag till Karlstad (och har fått reda på att jag får Therese som sällskap på bussen. Fint det!) och packar om grejer i min lägenhet och torkar ur skåp (det senare på mammas order). På lördag kommer pappa och Matilda kl. 09.00 och då ska jag tydligen vara vaken och redo att flytta ifrån Karlstad. Paparazzi har också lovat att hjälpa till. Hon är bra den där damen. Jag hoppas att flytten går snabbt så att jag hinner hänga med den där Kristin en längre stund innan jag ska gratulera syster som fyller år. Grillat och jordgubbstårta? Ja, tack! På söndag lämnar vi Karlskoga i tidig morgontimma och styr flyttlasset mot Göteborg och Slottsskogsgatan. Det här blir bra. Det enda som är mindre bra med mitt nya boende är den väldigt lilla garderoben. Därför ska jag inhandla följande:
Återfinns på IKEA Karlstad, Hylla 24 Fack 16. Oerhört praktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar