onsdag 28 juli 2010

SOUNDTRACK OF THE DAY.

Soundtrack till min onsdag 28 juli. Ett pappersflygplan som virvlar i vinden. Så känns det när solens strålar kittlar, glädjen bränns och omgivningen ter sig som ett gammalt urblekt fotografi. Lite sådär skimrande, liksom. Vackert, med känsla.

Mitt i det strålande solskenet känns det emellanåt som att jag har ett lokalt regnmoln över mig och har glömt paraflaxet hemma. Det stormar och blåser och det känns som att jag ska blåsa bort. Men så, lugnar det helt plötsligt ner sig. Solen smyger sig fram igen och skapar den vackraste regnbåge jag någonsin skådat.

Det är kaos, men jävligt bra ändå. Med andra ord.

Nu: Tvätta som en liten dåre.
Snart: Mittiveckanvin med fina människor. Love.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera