fredag 16 juli 2010

Jag öppnar fönstret i köket och drar på spisfläkten på max. Allt detta för att kunna röka en cigg. Det är en fantastisk vind i Göteborg dagen till ära och det gick inte att tända den där ciggen ute. När hände det här? Göteborg har dåligt inflytande på mig. Cigg och vin mitt i veckan. Gärna så ofta som möjligt. Eller så kanske det inte handlar om dåligt inflytande, utan att jag tar vara på livets goda och lever mer än jag gjort på väldigt länge. Jag orkar inte riktigt ta avstånd från saker bara för att längre. Jag har gjort det och kan det. Hur kul är det? Nej, jag vill njuta av allt jag vill och tillåta mig själv att göra det. Har blivit ganska bra på det i år faktiskt. Fint det.

Snart ska jag till Gamla Varvsgatan och hänga en sväng. Dricka lite bärs. Senare kommer Helena och då drar jag med henne till Röda Sten. Fan, det händer en hel del i den här jävla stan och mycket händer nära där jag bor. Sa jag att jag mår bra här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar