lördag 11 december 2010

JULKLAPPAR.

Idag var jag på stan för att handla julklappar och en varm tröja till mig själv. Det slutade med att jag nu endast har en julklapp kvar att köpa och så måste jag komplettera en litegrann. Jag gav upp i trängseln, så därför blev jag inte helt klar. Jag stod ändå ut i 2 ½ timme, vilket är otroligt längre än vad jag trodde. Hur som helst så hittade jag äntligen en kofta som kändes "Maria". Den är från HOPE och är, precis som Tiger of Swedenklänningen, olika dimensionerad. Den är liksom sne. Svårt att förklara, men det var ett väldigt bra köp i alla fall. Jag lyckades även hitta en julfestskavaj och så handlade jag nytt ritpapper (det har varit KRIS) och även inslagningspapper till alla julklappar. När jag kom hem stassade jag om till ett par undeställsbraxor och kröp ner under täcket med en liten godispåse. DET, mina vänner, kan ha varit det skönaste på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar