onsdag 29 december 2010

MITT 2010 I FORM AV EN LISTA.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag flyttade till Göteborg och blev med jobb bl.a.

Har du några nyårslöften?

Jag ger aldrig nyårslöften, men varje år brukar jag sätta upp mål inför det nya året. Det här året är mitt mål att springa Göteborgsvarvet, Vårruset, Tjejmilen och kanske Tjej-Lidingöloppet. Jag har ett utstakat mål till, men det är hemligt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nix.

Vilka länder besökte du?

2010 var jag bara i Sverige. Det har liksom inte funnits pengar till något annat.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

21 september. 18 oktober.

Vad var din största framgång 2010?

Att jag blev med jobb.

Största misstaget?

Har nog mer gjort mindre misstag.

Bästa köpet?

Hyllan. För min första (riktiga) lön.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mig själv.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Oh ja. Jag har många gånger skrattat så att ögonen glittrat.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Från och med du.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit så ledsen, men jag har också varit så glad.

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest. Men det har liksom inte varit möjligt, så jag kan inte ångra det.

Favoritprogram på TV

Tittar inte så mycket på TV, men jag gillar Dox och andra dokumentärer. Grotesco har varit fantastiskt vissa stunder!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag åkte Tjejvasan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Ganska mycket som den brukar, men den har utvecklats till något mer definierat - Maria.

Den bästa nya personen du träffade?

Helt ny - Christin. Annars är jag så lycklig över att Sofie fått så stor plats i mitt liv. Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar