söndag 13 februari 2011

HELGEN SOM GICK.


Bilder: Mr Iphone. Ett hem och sällskapet på invigningen är löparsäsongen 2011.

Jag skulle ha en lugn helg. Riktigt så blev det inte, men att ta det lugnt är ju inte min starka sida. Jag har varit på AW med pizza, öl och bowling. Jag har tittat på film och fått hjälp att montera grejer i min lägenhet. Jag har ätit indiskt och druckigt rötjut- Jag har sprungit - Göteborg har bjudit på så fantastiskt väder, så jag kunde inte låta bli. Fint det. Jag fick ett blixt-visit-besök från Uppsala och jag har tränat Combat. Jag har lagat god mat och faktiskt städat sådär seriöst som egentligen bara mammor kan(!). Nu väntar disken och sen ska jag krypa ner bland molnen och sova som ett litet barn. Fem tidiga mornar med efterföljande långa dagar väntar. Nästa helg ska jag sova. Försöka i alla fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar