tisdag 15 februari 2011

VAD GÖR MAN?

Okej. Jag har rättså tråkigt. Vad gör man när man går hem direkt efter jobbet? Okejrå. Jag var inne på Claes Ohlsson och handlade två grenkontakter för 39 kr, men sen gick jag hem. Ingen träning och inget annat planerat. Bara en helt vanlig tisdag hemma - precis som jag ville ha och trodde jag behövde. Jag hade nog fel, för jag är inte direkt road. Okej. Jag kan rensa avloppet på toan och jag kan laga mat till matlådor, men det har jag ingen större lust med. Det är ju tråkiga vuxengrejer. Äsch.

Ljusen är som vanligt tända och jag har på mig den där tröjan från Acne som jag hittade på en stol i mitt kök. Jag ska sluta ha tråkigt och istället svenne-mysa framför dålig TV och dricka te. Rita lite också kanske. Om jag släpper allt som jag "borde göra nu när jag faktiskt har en hel kväll hemma" och istället bara mår, så blir det nog toppen. Hoppas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar