måndag 14 mars 2011

BRAINSTORM AND WINE.

Efter jobbet åkte jag till HDK för att delta i en idégenerering. David och Sigrid behövde hjälp till sitt examensarbete och såklart ställer jag upp - Kul! Jag märkte att det var längesedan jag gjorde något liknande (sånt här gjorde vi ju hela tiden när jag pluggade) och dessutom lade jag märke till att jag väldigt snabbt har blivit betydligt mycket mer tekniker än vad jag varit tidigare. Lösningsorienterad tjej - Hej! Jag hade vid vissa tillfällen svårt att bortse från det faktiska problemet och kopplingen till det, men det var en utmaning och så himla roligt. Ge mig mer! Som tack för hjälpen fick vi soppa och vin. Att inte behöva laga mat. Magiskt. (Att jag sedan åkte hem och gjorde en tacopaj med ananas för att ha till matlåda. Ja, det behöver ju inte nämnas...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar