tisdag 29 mars 2011

TISDAG.

Tisdag. En sån där dag som det är ibland. Sprang till spårvagnen och sprang sedan till bussen. Väl på bussen insåg jag att jag glömt handduk hemma, vilket innebar inställt intervallpass på lunchen, och att matlådan stod kvar på diskbänken. Jaha. Jag jobbade ihjäl mig mellan 07.27 och 16.55 med 0.7 h rast på det (herregud). Tog bussen 17.03 och var inte framme i stan förrän 17.53. En bussresa som normalt tar 25 min tog alltså mer än dubbelt så lång tid. Bra Västtrafik. Skitbra. Fikade med kära Christin som blev så glad för den där bilden, som hon fick utan egentligen anledning. Ja, mer än att jag tycker om henne så mycket. Jag slängde mig iväg till Sats och körde ett väldigt snabbt och intensivt mage/bröst-pass. Skönt! Landade i Duxen för ca. 25 min sedan. Nu = Disk och skapa någon jävla ordning i det här kaoset som jag kallar hem. Sova = Senast 23.00. 3 tidiga mornar kvar. Skjut mig. Fast gör inte det, för jag gör det så gärna. Ja, går upp alltså. Ingen är lyckligare än jag över att vara med arbete. Kan inte sluta tänka på det och säga det ofta. För ett år sedan bodde jag i Karlstad och försökte leva på luft. Ett år. Magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar