lördag 19 mars 2011

UNDERBARA LÖRDAG.

HejHejHallå, vilken underbar dag! Jag vaknade 05:56 (hallå det är helg!?) och gick ett par timmar senare ner på stan. Lämnade äntligen in didär skorna på omklackning och köpte ett ljusgult nagelack. Sen ringde Sofie och jag sprintade bort till Åhléns Kungsgatan för att kika på den där jackan som hon sa att jag "bara måste ha". Fanns inte i min storlek, men på Åhléns City fanns två. Vi nästan sprang dit och jag haffade en. Vårjacka - check! Jag blev sen lite kär i en tröja/kofta/jacka från Mina for many på Grandpa, men den fick idag snällt stanna kvar i butiken. Vi placerade oss på Da Matteos uteservering och drack kaffe i solen i timmar. Jenny Silver sprang förbi och fimpade precis bredvid min stol. Sjukt sliten tjej, men jag tycker hon är cool ändå. Vi spatserade sedan över Kungshöjd till Svenssons och jag beställde den där lampan. En FL/Y från Kartell. Lycka! Nu är jag hemma och pausar. Har lagt bubblet på kylning inför kvällens trevligheter. God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar