söndag 2 maj 2010

HEJ GÖTEBORG.

Idag kl. 12.50 åker jag till Göteborg för tredje gången på två månader. Fint det. Göteborg smakar bra. Först ska jag packa och sedan besöka SATS för att träna mage (och lite rygg). Har dock ont i huvudet och känner mig inte helt hundra, så det får bli lite lugn träning. För tränas måste det. Jag kommer inte hem förrän på tisdag kväll och hinner inte träna förrän på onsdag... Herregud.
Hur som helst. Helgen har varit bra, men det är ju lite som vanligt. I fredags var det Valborgsmässoafton och jag åt middag med vänner och besökte Koriander. Det var en bra kväll. Igår var jag mer bakis än jag varit någonsin tror jag. Till och med mer bakis än efter förra helgens fjortisfylla.. . När jag väl startat dagen (kring 16.30) och bl.a. duschat tog jag Bettan jr och trampade några kilometer för att spendera kvällen med att i stort sett sova i en väns soffa. Skön lördagskväll, på något sätt, trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar