måndag 15 november 2010

50 000 KR = 2 MÅNADER I MITT LIV.

2012. Det är då det händer. Då åker jag och Sofie till Australien i två månader. Vi har gjort en väl tilltagen budget på 50 000 kr och ska börja spara seriöst i januari. Jag längtar som en galning! 2012 är rättså långt borta, fast ändå inte. Det känns lite lagom för att man ska få ihop så mycket pengar som behövs, samtidigt som man kan leva här hemma i Sverige under tiden. För just nu känns det väldigt viktigt för mig. Ja, att leva alltså. Det gör det väl i och för sig alltid, men lite extra mycket nu. Jag vill kunna köpa den där tröjan eller gå och se det där bandet spela eller åka på den där weekendresan.... Jag har levt så lite under så lång tid, så jag måste få leva nu. På riktigt.

Men Australien 2012. Det. blir. bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar