onsdag 3 november 2010

JAHA.

Jag skrev ju fel i morse. Godmorgon, onsdag. Ska det ju vara. Otroligt förvirrad dag. Dock så blev det lunchlöpning och även träning på Sats. Lite hurtigt i överkant faktiskt!

Jag gillar inte mitt hår. Pagejäveln vill inte ge sig. När ska mitt hår få bli långt igen, egentligen? Jag hoppas det är någorlunda i fas till sommaren 2011. Men, något som jag gillar ännu mindre med mitt hår, än just pagejäveln, är utväxten. Jag gillar inte blonderat hår med skandinavisk råttfärgsutväxt. Fy! Under min fattiga period så har jag inte haft råd att spendera de pengar jag vill på mitt hår. Det har varit (och är) jobbigt, för mitt hår är väldigt viktigt för mig. Hur ytligt det nu än må vara. Nu känns det som att det är hur länge som helst till början av december. Jag har nämligen lovat mig själv att jag då ska kosta på mig att färga håret hos en riktigt bra frisör. Och få det precis sådär som jag vill ha det. Kan knappt vänta... . !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar