fredag 5 november 2010

TGIF.

Jag är tröttast i hela världen. Kanske inte, men det känns så. Har inte riktigt kunnat sova, för idag väntar certifieringsprov i Catia V5. Sjukligt nervös tjej! Okej, världen rasar inte om jag inte klarar det, men jag vill så himla gärna göra det så att jag får (och kan) jobba på riktigt snart. Jag gillar att jobba, liksom.

Hur som helst så blir det AW sen med massa godingar. Det ser jag verkligen fram emot! Och innan det så ska jag träna som en liten dåre. Får se om det blir aggressionsträning och sorgeöl eller om det blir träning för att det är så himla himla roligt och firaöl. Time will tell.

Snow Patrol – Run - Revised Album Version - Tur att jag har farfarlåten att peppa mig själv med denna morgon. Ska slå på Blondie – Maria eftersom det också är en av mina pepplåtar, men på ett helt annat sätt än föregående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar