torsdag 11 november 2010

TORSDAG

Idag har det gjort ont i det lilla hjärtat och tårarna har runnit nedför mina kinder. Jag trodde aldrig att de skulle ta slut, för det gick inte att hålla dem tillbaka. Jag hoppas att grabbarna på jobbet trodde att de rann för att jag hade problem med den däringa remberäkningen som jag inte lyckades få till överhuvudtaget. Det hade varit praktiskt, men inte ens de är nog så dumma.

Ibland är det rättså jobbigt, men väldigt bra ändå. Ja, det där livet alltså. Ibland när det är sådär, rättså jobbigt men väldigt bra ändå, så kan det hända något som, så att säga, får bägaren att rinna över. Just detta inträffade idag. Då gör det ont i hjärtat och tårar bara bubblar fram i ögonen, hur mycket jag än försöker hålla tillbaka dem. Jag tillät till slut mig själv att gå in på toaletten på jobbet och gråta en skvätt. Tårar är magiska ibland, för efteråt kändes det väldigt mycket bättre. Dessutom fick jag en annan uppgift som jag kunde lösa både snabbt och bra - egoboost! Efter jobbet har jag pratat med några finingar i telefonen och även tränat. Det är terapi för mig.

Imorgon är det fredag och jag behöver bara jobba 6.5 timmar och sedan är det HELG. Jippi!

PS. Be stupid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar