onsdag 21 april 2010

DON'T YOU GIVE UP.

Jag trodde för en sekund att den där pistolen var lagad. Pistolen vars skott ska avfyras för att släppa iväg oss i loppet. Det är ett långt lopp. Ett jobbigt lopp, med berg och dalar och krokigt och jävligt är det också. Men jag ser fram emot att få springa det. Jag ser fram emot det som mot ingenting annat... Varför måste pistolen krångla? Det blir återigen oro i leden och människor knuffas och trängs. Det finns fortfarande personer runt omkring mig som säger "snart så, snart så ordnar det sig", men de blir färre och färre ju mer frustrationen och irritationen ökar. Varför kan inte den där jävla pistolen bara funka som den ska!? Jag är så otroligt laddad och förväntansfull och jag vill så gärna springa det här loppet. Kom igen nu. För helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar