onsdag 14 april 2010

LISTA.

Jag gillar ju egentligen inte det här med listor, men ibland är undantag bra.
10 FAVORITER
Färg: Svart.
Mat: Jag vet inte. Mat och jag har en sådär bra relation just nu.
Band: Det går ju inte att svara på, liksom.
Film: När jag var yngre var det länge American History X, men nu vet jag inte längre. Det finns alldeles för många bra.
Bok: Förut var det Tärningsspelaren, men nu har jag ingen. Jag har ingen ro till att läsa... Det blir fint när jag får tillbaka den, för jag gillar att läsa. Allra helst på en pinnstol i vårsolen.
Sport: Snowboard, slalom, längdskidor, löpning, kajak, brännboll, gym.... Ska jag fortsätta?
Årstid: Sommar, vinter, vår, höst.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Idag: Ekologisk Kokos och ekologisk hallon. Fint som snus.
Tid på dygnet: Jag gillar ju alla förstås, men kanske mer kväll. Speciellt varma sommarkvällar ute med vänner.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Vårpirrig och glad!
Smak: Vatten.
Kläder: Jeans, randig tröja, röda strumpor och sjal.
Bakgrund: Temper Trap - Sweet Disposition.
Nagelack: Avskavt corallrött.
Tid: 18.24.
Omgivning: Min lägenhet där gamla foton, skräp (i påsar), nytvättade kläder, otvättade kläder, kläder från min garderob, tidningar, teckningar, kaffekoppar och vinflaskor trängs på mitt golv. SNUSK-lägenheten!
Irritationsobjekt: Ingenting just nu. (Och gissa om det smakar bra att kunna säga det!?)

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Det finns några som jag kan berätta allt för, men jag gör inte riktigt det. Den som tveklöst vet mest är den där Kristin.
Du tycker om: Jag tycker om ganska många fler personer än tre så jag skiter i den här frågan.
Du inte gillar: Personer som tar min energi och gör mig liten. Resten håller jag för mig själv.

2 VAL
Kaffe eller te: Förut var det alltid te, men nu vet jag inte så noga längre. Kaffe när solen skiner och te när det regnar, kanske?
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN: Min största önskan förvarar jag inom mig. Med ett rött sidenband knutet runtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar