söndag 11 april 2010

KARLSTAD IS BURNING.

För andra dagen i rad vaknar jag med gårdagens smink utsmetat i ansiktet och med en besk smak i munnen. Igår vaknade jag bredvid någon, idag ensam. Men båda dagarna vaknar jag av att solens strålar kittlar mina ögonlock och jag känner lyckan rusa inom mig. Vårsol.

Koriander är utan tvekan det bästa stället i Karlstad och att man ens överväger att gå någon annanstans är för mig en gåta. Jag har haft två otroligt bra kvällar där denna helg.

Idag tänker jag bara med att ta en dusch och kanske göra något åt mitt hem, för nu är det värre än någonsin. Ungkarl? Nej, inte ens det längre. Det liknar något som man knappt kan beskriva i ord... (Snusk-lägenheten). Hur som helst. Sen ska jag ut ut ut ut ut och stanna där tills solen går ner.

Snow Patrol – Run - Revised Album Version Farfarslåten går varm här denna morgon. Men just nu är det med lyckans strålande sken som jag lyssnar på den. Pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar