lördag 17 april 2010

GODMORGON, TRÖTTA LÖRDAG.

Jag är helt fantastiskt trött och jag vet inte riktigt vad det beror på. Det var inte så att jag sprang ett marathon igår liksom. Jag tränade faktiskt inte ens. Vilodagar är bra, fast jag egentligen inte vill tycka det. Min plan var att vara på gymmet kl. 09.00, men den planen spricker. Jag o r k a r inte. Och egentligen borde jag inte träna på gymmet idag, utan bara ta en springtur. Mina muskler är trötta. Jag har nog tränat hårdare än vad jag själv inser. Jag undrar om min kroppsliga trötthet beror på att jag befinner mig i den där tiden på månaden som kvinner gör ibland. Fy fan, jag hatar det. Jag ska nog äta blodpudding sen, för att kompensera liksom. Järn är bra. Det var längesedan jag kände mig såhär svag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar