onsdag 14 april 2010

MAGIC.

För ett ögonblick satt tvivlet åter på min axel och viskade i mitt öra. Detta kändes inte okej, så jag skakade av honom och tog en springtur i den underbara vårsolen istället. Trots otroligt tunga asfaltsvader och knän som ömmade så kan det ha varit mitt bästa beslut på länge. Härligt!
Efter löprundan åt jag ägg, korv och lite paprika. Har jag blivit löjligt protein-seriös? Ja, så verkar det. Och nu har jag precis fått reda på massor med roliga nyheter om mina vänner och jag glädjer mig så åt deras framgångar! Fantastiskt!
Dusch nu och sedan glass i vårsolen följt av jobbsökning och ett besök på gymmet ikväll. Jag har skrivit det förut, men det kan inte skrivas tillräckligt ofta; Livet är fantastiskt. Magiskt till och med.

Ladyhawke – Magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar