onsdag 28 april 2010

ETT TIDSFÖRDRIV ATT DÖ FÖR.

Jag börjar känna såhär att jag är väldigt trött på situationen som jag befinner mig i. Och trots att jag gör vad jag kan för att det ska ändras, så händer inget. De flesta gillar mig, men. Det existerar alltid ett jävla MEN och jag blir förbannad. Jag har ingen erfarenhet - nej, men hur ska jag få det om jag aldrig får chansen då? Jag får inte sommarjobb på Coop för att jag är för överkvalificerad - men, jaha!? Jag får inte delta i ett sommardesignkontor, mest för att jag varit med tidigare - men, dra någonstans då. Man kan ju bli trött för mindre.
Onsdagen den 28 april 2010 startade med två negativa besked och jag kände för en sekund att jag inte riktigt orkade mer. Men, då får jag ett mail om en "förutsättningslös diskussion, så får vi se hur vi går vidare sen". Lite (okej, ganska mycket) positivt och hela världen kändes plötsligt ljusare igen. Okej, men då ska jag ringa den och den och den och den. De kanske också vill träffa mig för en "förutsättningslös diskussion"!? Bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar