fredag 16 april 2010

SAKER MINA VÄNNER SÄGER TILL MIG.

Jag tycker om dig. Jag har alltid varit avundsjuk på ditt hår. Du är fantastisk. Du gör mig alltid så glad. Jag tycker om att prata med dig, för jag känner att du bryr dig. Ditt hem speglar din personlighet. Du är så kreativ - det vill jag med vara. Ditt skratt smittar av sig. Jag tycker alltid att du är som vackrast när du inte anstränger dig, utan bara är naturlig. Jag saknar dig. Jag blir lugn tillsammans med dig. Du är alltid så käck. Du är konstnärlig. Du är så påhittig och jag undrar hela tiden vad du ska ta dig för här näst. Du borde skriva en bok - det skulle passa dig. Du har vackra ord. Jag tänker mycket på dig. Det är skönt att umgås med dig, för du vill alltid dela både glädje och smärta.

Jag kan fortsätta hur länge som helst. Mina vänner säger så mycket fint och jag sparar varenda ord inom mig. Tack, kära ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar