lördag 3 april 2010

INSOMNIA.

Det var längesedan nu, men nu är den här. Natten utan sömn. Det finns inget som hjälper, utan det är bara för fröken att göra det bästa av situationen. Jag läser bloggar, några av mammas skvallerblaskor, letar efter (och hittar) ny musik.... osv. Jag borde väl kanske skicka iväg den där CV:n till diverse mailadresser, men istället planerar jag vad jag ska hämta i mitt förråd på BodaBorg på söndag. Det känns ju vettigt.

Det är lite konstigt det här fenomenet med att inte kunna sova, för efter en natt av det här slaget funkar jag liksom ändå förvånansvärt bra dagen efter. Hur kan det gå ihop? Detta kanske är något som jag ska fundera lite på. Det verkar ju lite tråkigt och kanske medför att jag kan somna.... Värt att testa! Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar