måndag 19 april 2010

HELP I'M ALIVE.

Bra låt. Men det är även så det känns idag. Fan, när ska jag få rätsida på det här? Det går bättre på helgerna, för då är mina vänner också lediga. Eller ja, de är lediga. Jag är arbetslös. På veckodagarna har jag alldeles för mycket tid till att tänka... Jag får panik av det. Känner mig lite misslyckad som inte kan fixa ett jobb. Jajaja, jag vet att branchen är som den är. Men vad fan, det finns ju jobb! När är det min tur att få ett? Snart vore bra, för jag vet inte hur länge till jag orkar kämpa.
Ahja. Solen skiner och jag ska ta en promenad till SATS och lämna inomhusskor + vattenflaska och sen ska jag ta en springtur. En lång. Jag tror nästan att det bara är löpning som kan reda ut trasslet av tankar i mitt huvud. Riktigt jävla hård styrketräning funkar inte. Jag har testat. Bröst och axlar på gymmet sen. Och mage förstås, men det är ju mer regel än undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar