onsdag 7 april 2010

ONSDAG 7 APRIL 2010.

Tiden går ganska fort, men jag vet inte vad det beror på. Mina dagar flyter samman och allt ter sig som en enda stor röra av dagar och nätter. Detta är nog vad tristess orsakar.
Idag har jag:
- Vaknat, men tyckte det var lite tråkigt så jag sov lite mer.
- Tränat. (Påskhelgen förde med sig icke önskvärda resultat på min kropp. Fan, varför märks det direkt!? Jag hatar det.)
- Kollat mail, facebook och bloggar om det hänt något kul. Inget utöver det vanliga...
- Tvättat.
- SOVIT. Fy fan vad skönt det var, men fy fan vad tråkigt. Man kan ju liksom göra väldigt mycket roligare saker med sin tid än att sova....
- Ätit. Lite väl mycket sånt som inte är protein, inte okej.

Dagens höjdpunkt har hittills varit söta farbrorn i tvättstugan som ville ha råd om huruvida han skulle tvätta en matta i 40 eller 60 grader. Jag sa att jag inte är någon tvättexpert, men att jag nog hade tvättat den i 40 grader. Då sa han att han skulle lyda mitt råd och tvätta den i 60 grader... Eh. Hehe. Jaha!? Jag försökte förklara att jag skulle ha tvättat den i 40 grader, men när jag insåg att det liksom inte riktigt vad någon idé så pep jag ut från tvättstugan fort som en liten vessla. Jag hoppas att hans matta överlevde tvätten.

Okej. Att jag precis har gett plats och utförligt beskrivit en diskussion ang. mattvätt säger en del om hur roligt jag har idag. Fan, jag hatar att klaga. Därför ska jag sluta med det nu och försöka skicka iväg några jobbsökningar (otroligt oladdad) och sen kanske gå och träna igen. Min kropp är inte vad den borde vara, men jag sitter inne på en otrolig träningsvärk så träning nr. 2 för dagen kanske får utgå. Sängläge i så fall....? Fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar