fredag 25 juni 2010

GODMORGON, MIDSOMMARAFTON.

Jag startade dagen med en löprunda. Saknade dock klipp i benen och det gick tungt. Trodde jag. Efter att ha varit inne på jogg.se och fyllt i sträckan och tiden, så visade det sig att rundan som jag trodde var ca. 2.5 km var 3.4 km. Mina 13.23.9 resulterade således i en tid på 3.58 min/km. Helt otroligt! Jag fattar inte vart det kom ifrån, speciellt inte med tanke på min sjukdom. Ahja. Jag klagar inte. Helt klart en bra start på denna fredag!

Helena är här och snart är det dags för frukost i ett kök där solen skiner in. Ambitionen är att binda en varsin krans innan vi drar till slottsskogen och hänger. Brännboll, kubb och dyl. är utlovat. Dagen avslutas på en takterrass på Linné. Kan bli en bra dag det här.

1 kommentar:

  1. Det låter underbart Maria. Känner att det inte skulle va fel att va i Sverige just idag. Ha en fortsatt trevlig midsommar. Kram

    SvaraRadera