tisdag 1 juni 2010

TISDAG I UNGKARLSKÖKET.

Det här med att spendera nästan all sin tid hemma i köket är något som jag har saknat. Jag gillar kök. De är hemtrevliga och inbjuder till diskussion. Därför hamnar jag nästan alltid i kök när jag är på fest. Fint som snus.
Det är inte lika fint att jag efter att ha läst varenda mening i min systers examensarbete stänger ner Word utan att spara. Det gick sådär att skicka det till henne, med andra ord. Jag blir trött. Och är nog för trött för mitt eget bästa, vad det verkar.
För övrigt så har Göteborg inga kläder till mig. Den där karln jag bor med sa, när jag rabblade upp vilka butiker jag varit i, att det finns massa ställen jag inte varit på. Acne, bland annat. Ja, men just det. Pengar är inga problem. Du betalar? Fint! Ahja. Det blir secondhand shopping i helgen. Det verkar vara det enda som funkar just nu. Eller så har jag helt enkelt riktat in mig på fel sak? Det kanske inte är ett par shorts som jag ska ha, trots allt? Kjol/klänning börjar kännas mer och mer lockande. Jag sover på saken. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar