onsdag 30 juni 2010

OM TIDEN VILL IFATT.

Göteborg. Volvo. Praktik. Vänner. Glädje.
Jag kan knappt fatta det. Hur bra det här är. Jag vågar inte andas, fast jag njuter på samma gång. Det måste man! Om bara en till grej kunde lösa sig så vore jag lyckligare än alla andra.

I natt vaknade jag av ett sms från andra sidan jordklotet. "Jag kan inte vänta med att fråga....." Finaste du! Det kan verkligen inte bli lördag tillräckligt fort. Jag längtar så mycket till helgen. Jag ska flytta och så får jag träffa så många favoriter. Fy fan vad fint.

Igår spenderade jag kvällen på Magnus&Magnus tillsammans med några bruttor. Jag kallar det vardagslyx! Otroligt trevlig innergård och inte alls "pretto" som jag trodde. Jag hade fått information om just detta, men vill alltid skapa mig en egen uppfattning innan jag dömer.

Plastkurs = Nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar