onsdag 16 juni 2010

TREVOR MCKINNEY I MITT HJÄRTA.

Jag har spenderat kvällen framför Pay it forward. Otroligt fin film! Okej, den är gullig men den kommer undan med det. Fan. Jag önskar att fler människor i världen kunde vara som Trevor McKinney. Då skulle världen vara en ännu vackrare plats. Love.

För övrigt så är jag sjuk som ett jävla as. Sjuk i huvudet, näsan och halsen. Dessutom feber. Kul. KUL! Verkligen. Jag orkar inte göra många knop och jag hatar att man blir så jävla ynklig så fort man blir sjuk. Det är då man inser, om man inte gör det annars, hur mycket man saknar dem man tycker om. Kom att tänka på senast när jag var såhär sjuk. Då var det ju förresten ännu värre. Hur som helst så bodde jag och den där Kristin 50 meter ifrån varandra och jag var så sjuk att jag inte orkade göra någonting. Bodde på 29kvm och orkade inte ta mig mellan soffan och sängen. I alla fall. Jag började få slut på maten jag hade hemma och samlade krafter för att orka ta mig ner till Konsum. Då får jag ett sms: "Lever du? Kl. 14 kommer jag förbi med lite mat!" Fy fan vad fint. Hon handlade åt mig också.

Åh vad jag saknar alla stjärnor som jag har äran att få ha i mitt liv. Godnatt.

PS. Kom hit och ge mig fotmassage, någon? DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar