onsdag 2 juni 2010

KRANK?

Jag är inte helt med i matchen denna fantastiska onsdag. Höll ut fram till lunch på utbildningen, sen orkade jag inte mer. Jag har efter det hetsätit för att försöka få upp blodsockernivån samt sovit. Inget har funkar jättebra, så att säga. Jag har för det första fått i mig något jag inte tål - mjöl och så gissar jag antagligen lite för mycket laktos. Utöver det så har livet snurrat på fort sista veckorna och det tar väl ut sin rätt någon gång. Nu verkade kroppen tycka att det var dags att vila lite. Okej då. Men jag gillar det inte!

Jag är dessutom ganska orolig för framtiden, trots att jag vet att allt kommer bli som det ska vara. Ovissheten tar ibland knäcken på mig. Jag har det fint, så jag ska inte klaga. Men det är jobbigt som fan, faktiskt.

Ut i solen nu. Kanske kan den bota min sjukdom(?) eller vad det nu är.
Ikväll får jag eventuellt träffa en av de stjärnor i mitt liv som jag saknar lite extra mycket. Det vore väldigt fint och roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar