lördag 5 juni 2010

TRÄNINGS-/MATSCHEMA.

Jag har kommit helt ur fas. Detta är under all kritik och därför ska jag göra något åt det istället för att klaga. Jag har därför gjort ett tränings-/matschema. Jag ska försöka hålla detta till punkt och pricka nu, för jag vet att jag mår mycket bättre. Och jag gillar inte när jag inte har rutin på träningen. Det märks liksom på en gång, både på ork och på kropp = Dåligt. Jag har inte tappat så mycket på styrkan, utan det som märks på den är att jag får träningsvärk av att ha tagit mina vanliga vikter. Men det märks på löpningen, så där måste det ske en stor förbättring. Jag vill tillbaka till förra sommaren/höstens nivå. Då var jag riktigt bra på att springa faktiskt. Backintervaller och rutin på löpningen är det som gäller nu.

Det mest positiva med detta är att jag känner mig otroligt laddad! Det är något som jag har saknat, dvs. träningsmotivation, på sista tiden. Och det är väl även det som är den största anledningen till att jag kommit helt ur fas. Hur som helst, jag är laddad och detta blir kul!
Nu köööööööör jag! Är du med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar