onsdag 9 juni 2010

Jag sitter ensam i ungkarlsköket och spelar musik. Det kändes konstigt att komma hem till ett tomt hemma och veta att det inte är någon som kommer hem. Att se de tomma ytorna där hans saker stått. Jag spelar musiken som vi upptäckte en kväll framför Spotify och jag saknar mig vän. Han den där som alltid får mig att skratta. Det var fint att bo ihop en stund.

Annars då?
Jag är ut och in och upp och ner, men ändå så helt rätt. Fint, ändå. Jag älskar svarta paraflaxet och idag fikade jag i flera timmar med fina vänner. Tränade ett hårt mage/rygg pass (träningsschemat har för längesedan kastats) och har pratat i telefonen istället för att tänka. Jag har den rätta magkänslan, trots att det är lite för mycket nu. Allt kommer bli som det ska vara. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar