fredag 4 juni 2010

THINKING ABOUT THINKING.

+ Hej sommar!
+ Göteborg smakar bättre än något annat.
- Träningsångest.
- Kroppsångest.
- Ovisshet. Den dödar mig lite...
+ Samboliv. Igår kom han hem, trött och full, med tre blommor från en syrén. Till mig.
+ Utbildning.
+ Fina fina fina vänner!
- Matångest, av alla de slag.
+ Helg.
+ AW med vin och nya bekantskaper.
- Att sakna alldeles för många stjärnor.. .
+ Öl på brygga tillsammans med vän. Samtal och skratt i massor.
+ Ungkarlsköket.
- Besvikelser. Speciellt de som kommer från andra människor. De gör mig ledsen.
+ Skratt och glädje.
- Tunga tunga ben vid löpning och ömmande knän. Styrketräning märks direkt! Inte okej.
+ Sms och mail som börjar "Hej, hjärtat!".
+ Sms med fina ord. Gärna mellan raderna.
+ Att genom en enkel handling kunna göra någon annan glad.
+ Att få någon att skratta, sådär riktigt från tårna.
.
.
.
Fan. Jag bara gillar't! Ja, det där livet jag lever. Alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar