tisdag 22 juni 2010

GODMORGON, UNDERBARA TISDAG.

Tisdagen vaknar utanför mitt fönster och det kittlar i mina ögon. Solen skiner och jag studsar ur sängen, trots att det känns som att mitt huvud har växt fast i kudden. Aj!

3 juli lämnar jag Karlstad på riktigt. 4 juli flyttar jag in på nya stället här. Jag känner mig lite pirrig inför det. Det här blir bra!


Just, ja! Jag klippte visst page igår. PAGE! Herregud. Jag skrev om det i söndags, men sen bestämde jag mig för att jag ville ha kvar längden. Okej. Jag vet inte riktigt när "ta det slitna" blev page, men så är det i alla fall. Jag testade det här som Sune introducerade för några år sedan, dvs. att tejpa tillbaka håret. Funkar icke! Fan. Ahja. Det är ett jävla lyxproblem och det växer ju ut igen. Dock är jag lite osäker på det här som mina vänner säger om mitt hår - "ditt hår växer så snabbt". Gör det? I hope so.

Jag saknar saknar saknar saknar saknar saknar. Det är fint att längta, men nu börjar det bli på gränsen till outhärdligt. Men hey. Jag läste någonstans att man vet vad som är viktigt genom att titta på vart tankarna oftast vandrar. Fint det. (Men nu vill jag träffa mina stjärnor....!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar