tisdag 15 juni 2010

Kanske är det så. Jag vet inte, men nu har jag lite medvind (men jag vågar knappt andas när jag säger det). Kanske var det Tjejvätterns fantastiska (mot)vind i lördags som fick vinden att vända. Ja, inte fan vet jag. Men det är jävligt välkommet, så att säga.

Jag har haft FiaPolis här hela kvällen. Vi lagade räk-thaisoppa och drack vin. Hann även med kaffe och glass. Vardagslyx kallas det visst. Lägg till fint samtal till det och en tisdag i juni är fulländad. Grill måste det bli snarast! - Vädret, hallå!?

Sängen kallar. Jag måste försöka sova bort vad det nu är som gör mig sjuk i huvudet och ger mig en trasig hals. Jag har inte tid med detta. Jag måste ju för tusan springa och simma och dricka öl och utbilda mig och jobba och göra massa roliga saker. Sjuk är tråkigt. Jag gillar inte sjuk. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar