tisdag 18 januari 2011

ALLY OCH JAG.

Jag har spenderat stora delar av dagen med att hänga med Ally och hennes vänner på Cage & Fish. Vi är rättså lika, Ally och jag. Precis som hon så pratar jag jättefort och kan bubbla över både när något bra respektive dåligt händer. Jag önskar ibland att jag kunde sjunka genom jorden och ibland känns det som att mitt huvud ska explodera. När jag är själv hemma så dansar jag nästan alltid till musik - speciellt när jag är på bra humör. Det är en liten hemlighet som nästan ingen vet om. Istället för att se dansande bebisar och enhörningar så brukar jag prata med mig själv och så har jag en liten hustomte som bor hos mig. Han heter Knut.

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Inte visste jag att du hade en blogg, där ser man. Svarade på din kommentar innan jag visste att det var du. Hoppas det är bra med dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, jag brukar välja att medvetet inte berätta att jag har en blogg. Man får liksom hitta hit själv. (Fast jag tror att adressen fortfarande står på min FB, så så värst hemlig är den ju inte.)

    SvaraRadera