måndag 24 januari 2011

SAMMANFATTNING: MÅNDAG.

Natten till den här måndagen sov jag 1.5 h, vilket inte var så jävla genomtänkt. När klockan visade 03.32 och jag fortfarande inte sov kändes det lite tröstlöst. Klockan ringde 05.10 och jag var ett vrak. Lyckades ta mig ur sängen ca. 40 min senare och var på jobbet 07.45 efter diverse transporter. Ge mig barmark så att jag kan cykla till Centralstationen? Hur som helst så var jag en bra ingenjör idag som dessutom hade utv.samtal med chefen på konsultföretaget jag jobbar på. Uppföljning av detta i maj och december (!). Jag åkte till Slottsskogsgatan och städade snabbt som ögat ur mitt rum där. Skyndade mig att handla för att hinna träna. Satte mig i sängen för att "vila lite" och där blev jag sittandes. Sats byttes ut mot lite övningar hemma (dåligt) och nu ska jag sova.

I lördags hjälpte jag den där karljäveln att packa lite grejer inför kommande flytt. En bra sak med att flytta är att man går igenom precis allt man äger (okej, nästan allt) och just detta visade sig vara väldigt gynnsamt för fröken. En tröja från Whyred bytte ägare. Tack. Idag hade jag den på mig på jobbet och då luktade jag som honom. Trivsamt.

Sammanfattning: måndag - Jag har luktat man och varit rättså effektiv, trots min dåliga sömn. Käckt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar