torsdag 20 januari 2011

FINMIDDAG.

Ikväll har jag varit på finmiddag hos Sofie med Christin och Marie. Tjejgänget från Volvo Bussar. Det var längesedan vi sågs nu, så det var extra mysigt och vi hade mycket att avhandla. Jag hade köpt en flaska bubbel för vi hade dessutom något speciellt att fira. Ja, förutom att vi faktiskt hade fått till ett datum när alla kunde. Vi bestämde att vi ska försöka ses ungefär en gång i månaden. Det borde inte vara omöjligt. Nästa grej är bio - någon tjejig dansfilm erbjuds tydligen. Blir bra.

När jag hade gett alla damerna en varsin hej-då-kram ringde jag till Krikken och snackade sönder en halvtimme. Jag har på senaste tiden tänk så mycket på när vi bodde i husen mitt emot varandra på Campus. Det var så skönt att ha henne nära. Östersund är på tok för långt bort. Speciellt de där dagarna när man bara behöver dricka te med en bästa vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar