söndag 23 januari 2011

INTENSIV (BRA) SÖNDAG.

Idag har jag varit på Ikea, Svenska Hem och Mio. Jag har druckigt fyra koppar kaffe och monterat hyllor i mitt kök. Jag har lagat mat och diskat. Jag har pratat i telefonen och bokat in diverse trevligheter för våren i min kalender. Jag har målat en tavelram vit och lyckats få en stund över för lite måleri av den bästa sorten - det har jag längtat efter. Jag har diskuterat Audi A1 och återupplivat Rolfy. Den sista timmen har jag spenderat tillsammans med Larsas fina ord och tänkt en del på det där som gjort mig besviken den senaste tiden.

Imorgon är det måndag och ny vecka - den sista veckan på januari 2011. Den kommer bli lika intensiv som de tidigare veckorna denna månad. Jag gillar intensivt, men nu har det varit intensivt lite i överkant. Jag hänger liksom inte med. 100% istället för 150% - Deal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar