söndag 2 januari 2011

DAG 02 2011 - SLUTET PÅ EN RESA OCH BÖRJAN PÅ EN NY.

Det är 2011 nu. Fantastiskt. Sista dagen på 2010 packade jag ihop alla bra saker från året, i rosa paket, för att ta dem med mig till 2011. Många rosa paket - många bra saker. Senare spenderade jag kvällen med fina människor och skålade in det nya året under en himmel av fyrverkerier i ett hysteriskt blåsigt Göteborg. Jag fick visst en puss också.

Årets första dag var lång och lugn. Vi gick upp runt 14.00 och lagade stuvade makaroner och falukorv. Film i mängder hade sedan vår odelade uppmärksamhet resten av dagen. Vi såg: Up, Den där Mary, Die Hard 3 (?) och 9. Dock såg jag inte så mycket av den sista filmen och kanske är det så att jag glömt någon som vi också såg. Hur som helst så känns det mindre viktigt.

Årets andra dag startade med en spårvagnsresa i ilfart för att slänga in tvätt. Solen strålar och riktigt sådär vinterbländar mig. En promenad i Slottsskogen och senare träning står på dagens schema. Imorgon börjar jag på VCC och jag har lite fjärilar i magen inför det.

Välkommen 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar