fredag 28 januari 2011

FREDAG 11W04.

Tack för fredag och tack för helg. Väldigt intensiv vecka som har krävt otroligt mycket av mig. Speciellt jobbet har krävt mycket, men det är ju så när man är på nytt ställe. Ibland känner jag mig som världens sämsta ingenjör och ibland - inte så tokig. Mycket nytt och ibland strejkar hjärnan över att ta in mer information. Fyra veckor nu. Jag gillar det.

Jag avslutade arbetsveckan med att tacka nej till AW och istället gå till gymmet för BodyCombat. När jag gick därifrån undrade jag återigen när didär nyårstränarna ska försvinna? Det är inte okej att ställa sig 70 cm framför någon när det handlar om sparkar och slag. Det var hur som helst ett väldigt jobbigt (bra) pass, trots allt. Jag mötte sedan upp JJ för mat och sedan åkte jag hem. Handlade (fick visa leg för att köpa snus!) och fixade lite sånt därnt praktiskt - boka tvättid, dammsuga och diska. Hej fredag!? Målade ytterligare ett lager på den där tavelramen och jag har även spenderat några timmar med mina färgpennor. Jag gillar dem. De är liksom som terapi för mig. Avkoppling. Bara låta handen och hjärnan samspela. Den här gången är jag faktiskt nöjd med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar