onsdag 26 januari 2011

DET DÄR MED HÅR.

Så himla knasig bild på mig och Krikk från sommaren 2009. Även kallad "Koriander-sommaren". Jag kommer ihåg att vi skrattade åt det där glaset med öl, men jag minns inte varför. Vi hade ölprovning och rangordnade Systembolagets alla ekologiska sorter efter tycke och smak.

Men det var ju inte det jag skulle skriva om. Jag skulle skriva om hår. Mitt hår. Jag gillar mitt hår på den där bilden - färgen och längeden. Igår var jag hos Emil och han är en helt fantastisk frisör! Färgen är tillbaka och han fattar vad jag menar när jag pratar om frisyren. Han kommer med tips och klipper sådär som jag vill ha det - fast bättre(!) Och så sa han "till sommaren kommer du ju att ha långt hår igen". Jag glädjer mig. Kan jag bli sådär brun som på bilden (eller brunare) också så vore en tjejs ytliga lycka total.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar