måndag 31 januari 2011

JANUARI 2011.

01. Jag skålade i champagne i en stormig natt och Krikken flyttade till Östersund.
03. Jag började på VCC och Krikk började jobba i Östersund.
07. Fia flyttade till Uppsala.
08. Jag flyttade in i Fias lägenhet. Det regnade så mycket.
10. Fia började på sitt nya jobb i Uppsala och mamma blev sjukskriven.
12. Cissi = 27 år.
14. Jag fick ett mail från mitt ex efter 1.5 års icke existerande kontakt. "Hur mår du?" Lämna mig ifred?
17. Jag spenderade en eftermiddag och en kväll på Östra Sjukhuset.
20. Helena började på sitt nya jobb och jag hade middag med Volvofavoriter. Vi firade Sofies nya jobb med bubbel.
25. Jag körde BMW 530 och JJ fick nycklarna till sin nya lägenhet. Det firade vi med pizza och bubbel.
28. Det "regnar in" på min toalett från lägenheten ovanför. Otroligt praktiskt.
29. Jonas flyttade in i sin lägenhet och Christin = 29 år.
30. 8 år sedan jag blev sådär sjuk med min njure.

?? Helena köpte bil.
?? Sofie fick nytt jobb.
?? Jag fick positiva (jobbrelaterade) nyheter.
?? Sofie beställde en bil som hon får i slutet på mars.

Många saker som har medfört stor förändring har hänt denna månad.
Allt detta har jag försökt kombinera med vardagen på bästa möjliga sätt: Ny på jobbet - träna - handla - städa - fika - laga mat - dricka vin - dricka sprit - besöka krogen - vad händer i världen? - titta på film - prata i telefonen - kramas... Intensivt! (och mycket bra)

Hej februari! Vad har du att erbjuda? Överraska mig!

Det där livet, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar